REKLAMAČNÝ PORIADOK
Postup pri reklamácii tovaru
- Uschovajte si doklad o nákupe výrobku s predajne alebo e-shopu alples.
- Skôr než nás kontaktujete, si prosím pripravte tento doklad. Zjednodušíte tak našu vzájomnú komunikáciu.
- Ak zistíte chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, bezodkladne nás kontaktujte na e-mailovej adrese info@alples.sk . Reklamáciu môžete podať aj osobne v našej predajni, taktiež s pripraveným dokladom o kúpe.
- Tovar ani jeho časti nie je potrebné nikam voziť. Najprv kontaktujte našich pracovníkov a s nimi sa dohodnete na ďalšom postupe.
Postup pri reklamácii tovaru
Ak podávate reklamáciu e-mailom alebo aj osobne, vždy musí obsahovať nasledujúce daje:
- Číslo zmluvy / objednávky
- Meno a priezvisko
- Telefón, e-mail
- Názov tovaru
- Opis chyby
- Ak je to možné tak aj ilustračné fotografie
Lehota na vyriešenie reklamácie
Vašu reklamáciu sa vynasnažíme vyriešiť v čo najkratšom čase, najneskôr v zákonom stanovenej lehote.
Reklamáciu môžete podať na emailovú adresu info@alples.sk alebo na pobočke na adrese Bratislavská 571, 911 05 Trenčín so splnenými podmienkami a vyplnením PDF formulárom ktorý nájdete TU.